måndag 16 april 2012

16 apr - praktik i morgon!

Hemma från Karlstad. Känner mig ganska mör i kroppen så det ska bli förbaskat skönt att få sova i min egen säng! Jag har haft finbesök här på kvällskvisten och kikat på film! Väldigt trevligt men filmen var fan läskig! Trollhunter! Jag vill fan inte tro att den är VERKLIG!
Finns det troll i Norge så kan jag ge mig fan på att det finns troll i Sverige också. Och om så är fallet, ska jag ALDRIG mer sätta min fot i skogen, och det gäller tamejfan alla i min familj också.. Nej nej. Fyfan vilken syn! O är man troende så bör man absolut inte gå ut i skogen! Nej fy vad läskigt!

I morgon är det i alla fall första dagen på praktiken som gäller. Jag ska se mig omkring på lasarettet under två veckors tid med en handledare som är områdessamordnare för hälso- och sjukvården inom västerbergslagen. Fyfan det här kan bli riktigt intressant!

Jag hoppas jag slipper drömma om fula och grymma troll i natt!
Drömmer jag om troll så vet jag vem som ska få bannor av mig! Morr haha..

Inga kommentarer: