onsdag 24 oktober 2012

24 okt - Vart har du varit hela mitt liv?!

Igår krattade jag löv hos farfar i ett par timmar. Det känns i kroppen idag, vet inte om man ska kalla mig klen eller om det bara var en bra träning haha. Jag föredrar att tro på det sistnämnda haha. Idag har jag Elliot på besök hos mig i min lägenhet i stan. Mamma kom förbi med honom i morse, han är här tills mamma slutar jobba så att han inte är själv. Förmiddagen har gått bra, Elliot är oftast så trött på förmiddagarna så han gör knappt ett ljud i från sig. Så jag har kommit en bit på väg när det kommer till pluggandet. Snart klar med förberedelserna kring VoiceThreaden som jag ska spela in lite senare idag sen blir det till att lyssna på föreläsningarna gällande farmakologi, spännande, jag tycker själv att jag har lite kunnande i det sen tidigare men det lär ju visa sig om jag känner mig helt överkörd efter föreläsningarna. 


Nu säger Elliot att det är dags för en promenad i den kyliga höst luften. Och jag kan inte annat än att hålla med honom. Älskade hund! Vart har du varit hela mitt liv! 

Igår hela fem år sen! Helt otroligt. 
Fastetsat i mitt minne. 

Inga kommentarer: