onsdag 31 oktober 2012

31 okt - frusen!

Dagen har gått segt, det är inte lätt alla gånger att komma igång och få något gjort. Men jag är i alla fall snart klar med mini uppgiften i engelska delen av medicinsk terminologin. Det är mindre än en vecka kvar på denna kurs, på tisdag är det tenta som gäller så läraren i den engelska delen har varit vänlig nog att minska ner veckans uppgifter till en inlämningsuppgift på max 300 ord! Snabbt gjort kan tyckas. Absolut, om man kommer igång någon gång så! 

Har lite mer att göra så det är verkligen hög tid att jag kommer igång, behöver gå till apoteket o ta ut mina örondroppar som läkaren skrev ut till mig igår, men när jag gick till apoteket igår så visade det sig att de dropparna är beställningsvara så de skulle få in de dropparna i dag. Jag fick i alla fall ut mina astmamediciner igår, alltid något! Och så lär jag skicka tillbaka en jacka som är alldeles för stor!
MEN först, promenad med räven Elliot! hihi 

hittade en frostig bild jag tagit med iphonen tidigare i veckan, som passar hur jag känner just nu. Frusen som tusan. Men det är bara att ge sig ut på den där promenaden! hopp hopp!! 

Inga kommentarer: