tisdag 9 oktober 2012

9 okt - Stygnfri

Idag var det äntligen dags för något jag väntat i två veckor på! Nämligen att få bort stygnen! Hade tid i förmiddags på vårdcentralen. Det var inte det lättaset att få bort stygnen eftersom att de lyckats smita in lite under huden, så sköterskan fick rycka o slita o hmm ja gräva lite.. Bläää! Fick anstränga mig för att inte glömma bort att andas hahaha. Det där med att gräva i mig funkar inte riktigt på mig, då glömmer jag lätt av att andas och det brukar aldrig sluta bra.. Störtdykning mot golvet har ju hänt tidigare. 
Men klarade det utan att dyka mot golvet. Å nu sitter jag med mina plåster, så nöjd att det inte finns något främmande föremål såsom stygn under plåstret.. man ska njuta av det lilla liksom.

Nu ska jag iväg på jakt efter mina pepparkaksformar, jag kommer inte ihåg vart jag lagt dom så det är väl bara att leta! Mammsen säger att de inte ligger vid henne, men jag kan ge mig tusan på att jag hittar om jag letar där. Haha.. O om dom mot förmodan inte skulle finnas där så lär jag åka vidare mot Norrbo! För här hos mig finns dom då inte! Behöver ju formarna i helgen mohahahaha.

Inga kommentarer: