onsdag 13 februari 2013

13 feb - Bästa som finns!

Trött idag också. Trots att jag kom ifrån praktiken tidigare än vad jag brukar. Min handledare var tvungen att sticka iväg på ärenden. Så kan det vara ibland. Jag åkte till Marnäsliden och klarade av två saker på en och samma gång. Jobbsaker, mindre roligt så det struntar jag i att gå in närmare på. När det var avklarat åkte jag till syster Anna för att hämta den allra bästa, ELLIOT! Alltid så överlycklig när man kommer (även fast han många gånger buffar o träter å låter lite stöddig så man blir tvär på han, men det går ju över snabbt för han är ju så söt o charmig) så blir man helt enkelt på ett väldigt bra humör! Jag tog i alla fall med mig Elliot och åkte hem till mig. Där har vi haft en mysig och lugn eftermiddag, bara vilat! Behövligt! 

Under kvällen har jag tvättat, och under tiden tvättmaskinerna gjorde sitt drog jag på mig ytterkläderna och tog mig ut på en promenad. Skönt med frisk luft när man sitter inne hela dagarna på praktiken. Nu kallar sängen på mig, och min kropp skriker på mig att den behöver lägga sig. Så det är precis vad jag ska göra nu. Godnatt. 

Inga kommentarer: