fredag 22 februari 2013

22 feb - Elliot - humörhöjaren!

Om det är någon som kan få en på bra humör så är det verkligen krabaten här nedanför på bilderna. Han har varit en stor glädjekälla de senaste (snart) 5 åren och man kan inte annat än skatta sig lycklig som har fått chansen att ha honom i sitt liv. Idag, efter en liten vilopaus var det busdags, så jag gömmer mig under en kudde i sängen, och vad gör Elliot då? Jo, han hoppar upp på kudden som jag gömmer mig under (litet aj där haha) och sen börjar Elliot att gräva fram mig, frenetiskt och när han tycker att han grävt fram mig (gick väldigt snabbt med grävandet) så börjar han pussa sig fram med den där myrslokstungan han har.. Och jag börjar skratta, och kan inte sluta skratta. Så jävla skön stil. Och när jag hittat ut från under kudden placerade han sig över kudden som om kudden var hans och ingen annans! 


 CHARMTROLLET ELLIOT! Som belöning för att ha "grävt fram mig" fick han lite namnam! *Nöjd*

Inga kommentarer: