måndag 4 februari 2013

4 feb - Rosa lurar!

Ja. Då var det måndag igen och dagen har spenderats på Ludvika lasarett, skrivcentralen. Dagen har gått fort och varit väldigt trevlig och rolig! Jag har dock inte skrivit så många dikteringar, utan mest gjort andra nödvändiga saker. Väldigt intressant! 

När jag kom hem ville jag ut och gå med musik i öronen, men jag kunde inte hitta mina hörlurar! Och idag fanns det inte på kartan att gå ut och gå utan lurar med underbar musik i öronen så jag gick in på hemmakväll och hittade ett par snygga rosa hörlurar som ville följa med mig hem (och på promenad)..! Gött mos tänkte jag och traskade på! hihihi.. 

Har lagat matlåda till i morgon och på onsdag, så jag slipper göra det för onsdag också! Trött i kroppen nu! Så jag ska snart placera min trötta kropp i sängen och förhoppningsvis sooooova hela natten lång, det var tyvärr längesedan jag sov ostört en hel natt. Det verkar vara en omöjlighet för mig.

Inga kommentarer: