måndag 25 februari 2013

25 feb - Tack och hej Nattpatrullen!

Idag är startskottet på att jag ska sluta på nattpatrullen. Jag kommer inte göra flera sommrar på nattpatrullen, eller ens några fler strö-nätter på nattpatrullen. Från och med nu på torsdag den 28 februari står jag inte med som vikarie på nattpatrullen. Det känns ändå vemodigt, jag kommer att sakna de där tokiga nätterna där det händer saker som man inte kan göra annat än att skratta åt! Jag kommer att sakna arbetskollegorna som gör så jättemycket i det där jobbet. Många gånger har det varit tuffa och jobbiga nätter, så då har underbara arbetskollegor verkligen varit behövligt. Och en del av mig kommer också att sakna jobbet i sig, alla äldre som man hjälper och som även dom kan ge en många skratt och trevliga stunder!


Men, nu är det som sagt var slut på det och det är dags att gå vidare! Spännande! 

Inga kommentarer: