söndag 16 januari 2011

16 jan - hur ska det gå

Fyfan. Någon har tryckt på min PÅ-knapp och allt jag vill göra nu är att shoppa! Men det går ju inte.. Nej nej, jag är mer spara än slösa ju!? Jag har hittat ett barbord med stolar som jag vill ha, får se om jag ska åka och kolla på det framöver. hur som helst...

Helgen har varit lugn i och med att jag varit sjuk, är tyvärr fortfarande aningens förkyld men nu kan jag inte sitta hemma och snora nå mer. Gått en promenad med Elliot idag, den var skön och inte alls så halt som jag befarade att det skulle vara. Så när Cilla ringde och frågade om vi verkligen skulle våga oss ut på våran promenad-dejt så sa jag " jaaafan, när jag var ut med Elliot så gick det bra, jag höll då inte på att slå i hjäl mig". Så sagt och gjort, vi tog oss en promend.. Men märkte ganska på en gång att det faktiskt hade blivit halare ute, isgata iprincip överallt, Men jag och Cilla är envisa så vi gnata på som små pengviner! hahaha! Såg antagligen väldigt roligt ut men vi var inte dom enda som gick som små pengviner.

Annars en lugn kväll, Dusch och mys med lille Elliot, han är en riktig knähund och ska ligga i knä hela tiden, men det går inte riktigt ihop med att jag har datorn i knä.. Hur ska det gå...

I morgon fyller syster sofia år. Men hon är ju inte här. Så får fira henne när hon kommer hem istället. Grattis i förskott syster!

Inga kommentarer: