onsdag 5 januari 2011

5 jan - T

Snön har fullkomligt vräkt ner idag och fortsätter så att göra, har snöat sen i går förmiddag. Mysigt med snö men samtidigt finns det snö så det räcker och bli över redan! haha, snöplogskanterna börjar bli riktigt höga. Men det är väl så här det kommer vara ett tag till.

I går var jag hos älskade milis, Devin var vild som vanligt och Levis lika söt som vanligt (om inte sötare) haha. Devin är också söt såklart, men svårt att hinna med att se sötheten när vildheten tar över liksom hahahaha. skämt o sido så var det jätte kul att åka till milis och hälsa på, kunde knappt slita mig därifrån men var tvungen till det eftersom jag skulle ge mig ut på en promenad med Cilli klockan 18! I SNÖOVÄDRET! mitt pucko, jag slog mig själv mer än halva promenaden, som pågick i över en timme!

Kollade på film innan läggdags men somnade nästan ifrån filmen så var lika bra att stänga av och sova. Sov ganska länge, är inte pigg alls egentligen. Förkylnings-crap! Hade lovat tobias att jag skulle göra lunch åt honom så det var väl bara att göra det då, pasta med bacon och ostsås fick det bli. Mumsigt! Sen hämtade jag Elliot hos Anabanana och sen for jag iväg till älskade mammi och det är just hos mammi jag sitter nu. Ska sova här inatt och bara mysa!

Inga kommentarer: