lördag 8 januari 2011

8 jan - gårdagens "pinglande"

Gårdagen var trevlig. Jag och Cilla möts upp efter hennes jobb, går till china town och köper mat, vilket var så himmelens gott!! GRR! Efter maten gjorde jag mig i ordning och sen tog vi bilen till mamma fakiskt för att hämta upp lite gottesaker! haha. Sen hem till Cilla och där började vi "pingla" till det. Blev en ganska sen start men jag lovar att jag tog igen det. Huuvva. Först in på tant selmas, väldigt trevligt men alldeles för mycket folk. Träffade Marika därinne, få förunnat hahahaha. Sen tröttna vi på det stället och gick till silver dollar i alla fall. HAHA! Aldrig satt min fot därinne men någon gång lär väl vara den första (och sista känns det som). Vi pratade och dansade tills de stängde. Sen var det hemgång...

Sooooov lääääänge idag. Det behövdes faktiskt! Har ont i nacken men vet inte om det beror på gårdagens eller om det är för att allt är som vanligt. Ringa vårdcentralen IGEN på måndag. Tråkigt men måste göras för något är fel. Men det tar jag itu med på måndag! Det är fortfarande helg och det ska det få vara!

Hungrig, What to do? synd att kina-maten tog slut igår! hahaha. Men det finns nog annat gott i kylskåpet..!

Inga kommentarer: