tisdag 18 januari 2011

18 jan - muse-terapi!

Ååh, äntligen har jag fått min muse-terapi, eller rättare sagt, jag håller på för fullt! Härligt med hörlurar och hög volym! Stör inga grannar!

Dagen förövrigt har varit bra, Jag var till sjukgymnasten och fick akupunktur, efter det åkte jag till mamma för att umgås lite med henne och hämta Elliot. Efter 16 åkte jag till stan igen för att åka och kolla på ett barbord med tillhörande stolar. Jag gillade såklart och jag ska köpa det! Eventuellt ska jag åka och hämta det redan i morgon, men det visar sig om jag får fram släpkärra och doningar så man kan frakta hem det! Måste även få tag i fastighetsskötaren och höra om dom kan lämna grinden öppen.. hmm, måååååste komma ihåg det..!!

Har varit på en promenad med Elliot nu på kvällen, egentligen en alldeles för sen promenad men är man envis så är man. Nu ska jag käka en kvällsmacka och sen godnatt! Morgondagen har mycket att komma med skulle jag tro..

Inga kommentarer: