söndag 20 februari 2011

20 feb - weekend.

Helgen har gått undan, som vanligt. Och jag kommer på mig själv att återigen vilja ha fredag igen! NU på en gång! Men man får ta det som det kommer, skulle jag ha fredag varje dag skulle jag inte uppskatta fredagen lika mycket som jag gör nu.

Eftersom att jag just nu inte har något subba som jag kan förflytta rövva med så har jag hållt mig hemma iprincip hela helgen. Subban ska in på lagning i morgon! Förhoppningsvis är hon klar redan i morgon eftermiddag eller på Tisdag.

Väcktes i natt av att Anna ringde! Hon satt tydligen utanför min dörr och ville komma in och sova här, och snäll som jag är så fick hon komma in och krypa ner under ett täcke! Nu ska jag plugga lite engelska under tiden jag inväntar Sofia, får se om vi ska åka till nyhammar en sväng, någon har visst gjort en försenad födelsedagstårta.. Wonder why.

Oh, jag går på känsla. I need this. I know I´ve got the tools for it! Just DO it!

Inga kommentarer: