söndag 27 februari 2011

27 feb - tanke söndag.

Dagen bara svischade förbi igår! Hann med en hel del igår ändå.. Dock inte tillräckligt. Så det som jag inte hann med i går får jag ta idag. intressant hur det ska gå, för jag har inte alls motivationen för att plugga, vilket var det jag inte hann med i går, men jag får hitta motivationen för det här är viktigt...

Och något som också känns och då alltså är viktigt, det går inte en enda dag utan att jag tänker på de där orden, de där tankarna och funderingarna.. Vad händer, hur ska det gå? kommer det att gå alls? ibland får jag en "snilleblixt" och tänker att ja det kan funka, men då försvinner en bit av min ursprungliga tanke och då blir jag lite sur, för jag vill ha med min första tanke i de där orden..

Kursivt; Din del. Din tanke och dina ord.


Inga kommentarer: