lördag 11 juni 2011

11 jun - brorsans student!!!


Lördagen den 11 juni är här och jag har tyvärr inte haft tid att skriva något alls här.. Tråkigt för jag har haft saker att skriva om! Tar det nu i stället..

I går var det äntligen dags för min bror Tobias student. Såklart stressar man ända in i till de sista minuterna innan det är dags. Men det var jätte kul och oj så stolt jag är över bror min. Det var verkligen på sin plats att fira honom ordentligt! Men i alla fall så pallrade vi oss upp till högbergsskolan, och med vi så menar jag mina syskon och mamma och jag själv såklart..

Inväntade med spänning att studenterna skulle få springa ut från skolan en allra sista gång. Och när väl det hända så var det full fart resten av dagen... Lite bilder från brors student...

Nu ska vi iväg och äta studentmiddag. Vi hann inte med allt i går så vi drar ut på det! Kul ju!

Inga kommentarer: