torsdag 16 juni 2011

16 jun - besviken start på dagen artat sig väl!

Yeeeey! Efter en besviken start på dagen så har den blivit bättre..

Jag gick av jobbet i morse, åkte hem till mammi för att Elliot var där, tänkte att jag skulle sova typ 3 timmar för att sen gå upp och göra mig i ordning inför min tid hos frisören. Men jag försover mig! Vaknar strax före 1 och jag hade klipptid klockan 1!!! VAD GÖR MAN!?

Jo, man letar i panik efter numret till frisören som jag såklart inte har någonstans i närheten, så jag får använda mig av telefonkatalogen som mammi lyckligtvis hade hemma..

QUESTION: VEM ANVÄNDER TELEFONKATALOG NUFÖRTIDEN?????

Fick tag i frisören och jag har sån jääääävla tur att hon hade fått ett återbud kvart över 3 som jag kunde få istället. För jösses vad jag behövde klippa mig. Yes sa jag och tackade så mycket.. Sen kom ju jag på den briljanta iden att ta med mig Elliot hem till mig så slipper jag åka och hämta honom hos mamma sen.. Sagt och gjort. Jag packade in mina grejer och Elliot i bilen och brummade iväg.. när jag kommer in på gården utanför mig så hör jag det där jävla ljudet. HELT OTROLIGT!! BORRLJUD!! Jag är ju liksom ganska körd när det där ljudet når mina öron, jag förstår ju verkligen det... jag... är... körd.. FAAAAN!

Mycket riktigt, så fort jag och Elliot kom in i lägenheten så var det kört, Elliot började skaka som bara Elliot kan... Så tråkigt att det alltid ska vara nå jävla oljud här nu för tiden. Aldrig varit ett problem förrut. Men tyvärr så börjar jag tröttna på det.. jag som absolut inte vill flytta.. men tanken har slagit mig..

Men men, nog om det.. Jag ringde i alla fall bror så han kom hit och höll Elliot sällskap när jag var i väg och klippte mig ifall att Elliot skulle behöva ut pga borrningarna. Men det var nog ganska lugnt. Elliot är lugn och verkar nöjd. jag är också lugn och nöjd.. Är nyklippt och ska alldeles strax åka iväg en sväng till Milis. Känns behövligt..

Ledig två nätter sen jobbar jag två nätter.. Skööönt!
Går på sommarschemat på midsommarafton också!

Inga kommentarer: