onsdag 15 juni 2011

15 jun - vilken dag!

Vilken dag.. Jag har iprincip bara sovit! Helt sjukt hur mycket jag har sovit. Och Elliot har också sovit! jag som sa åt den lilla räven att väcka mig när han ville upp! Men det blev snarare jag som väckte honom hahaha.

har bara tagit det lugnt i dag, vid 5 åkte jag in till stan igen. handlade lite, var till kyrkogården här i stan för att försöka hitta farfars brors grav men hittade inte den så tyvärr lär väl farfar komma in och visa mig. Jag och syster sofia var nämligen till bergslagsodlingar i går och köpte blommor åt farfar som ska till några gravar häromkring. Och så köpte jag även blommor till rabatten hos farfar. Måste rädda rabatten.. haha.. Köpte jättefina blommor.. men jag kommer att behöva fler blommor.. Hmm..

Snart dags för nattjobb igen. Så jag ska slöa på!

Inga kommentarer: