onsdag 29 juni 2011

29 jun - Toppen-onsdag


Pjuuu... Elliot och jag fick sällskap ute på gården. Trevligt trevligt.. Elliot fick leka av sig med en hundkompis och jag fick också sällskap.. När hundarna var klara ute på gården, så gick jag och sällskapet LM till turistbyrån för att hämta ut biljetter till LA-festen. Och sen var vi in på systemet.. Nu har jag så jag klarar mig! haha... borde jag ha i alla fall.

Var även till Piren och åt lunch. GOTT! Aldrig varit och ätit vid Piren förut så nu var det väl dags. Pasta med kyckling och curry! Gott som fan, trodde att det skulle vara för varmt för sådan mat men det var det inte jum jum..! Har även käkat glass.. Än så länge varit en toppen-onsdag!

Nu blir det nog en tupplur innan jag och Elliot fortsätter våra måsten!
På återskrivande efter tuppluren! Elliot hälsar ZzzzZzzzZzz!

Inga kommentarer: