onsdag 16 november 2011

16 nov - tv-bänk


Förkyld. Igen. det känns som att det inte var vidare längesen jag var förkyld, men det var nog faktiskt i somras, och det är längesen för att vara jag.. Vaknade tidigt i morse av att Elliot var rädd för något oljud runtikring här, så han låg och skakade så hela sängen vibrerade, skitirriterande så jag sa åt honom att flytta på sig.. Krångel-pelle! Kunde inte somna om igen så jag gick upp och tvättade, det säger en hel del om tidpunkten för när jag vaknade med tanke på att det är omöjligt att få en tvätt tid här (muttrar). Sen blev det en liten dejt med bästa Milis och hennes yngste son..

Dagen har rusat förbi och jag har inte hunnit med ens hälften av det jag tänkt göra idag. Men något jag faktiskt har hunnit med är att köpa en ny tv-bänk! Jag är grymt nöjd. Köpt på Nova Hem och dessutom för halva priset! Så med andra ord RIKTIGT nöjd.. Grrr haha.

Inga kommentarer: