söndag 27 november 2011

27 nov - lugn söndag - första advent!


Lugn söndag.

Hittills haft en väldigt lugnt och skön söndag. det gillas och ack så välbehövlig. Vaknade av att Elliot mådde lite dåligt men det är bra nu. Unnade mig en liten sovstund till efter att jag sett till att allt var lugn och ro med Elliot också. Tyckte mig vara värd en extra sovstund när jag var uppe så sent, haha. Gick inte och la mig för att sova förens klockan var omkring halv fyra på morgonen! Elliot var lagom sur men jag hade för trevligt för att kunna sova! Träffade Cilla en sväng på eftermiddagen och gick på julskyltningen.. Och så gick vi in på BKs för en ordentlig första advent fika! Mumsigt värre!

Nu blir det musik, mestadels muse och depeche mode..
Kanske jag får lite inspiration också..
Det vore pricken över i:et..

"all I ever wanted, all I ever needed..."

Inga kommentarer: