torsdag 24 november 2011

24 nov - ut och in och hamstra?

Ojoj, vilken torsdag.

ÄN SÅ LÄNGE, den är ju inte slut än.. den började bra, upp som en sol.. låg hela förmiddagen och gick upp strax efter tolv, sådant är tillåtet när man ska jobba natt. Just so you know! Sen dess har dagen bara blivit konstigare och konstigare..

Haft en konstig diskussion, kollat posten, upptäckte min lönespec, yeaaay.. men den kan inte stämma, jag har för mitt jag inte gjorde mer än tre nätter förra månaden, men lönepappret säger fyra.. Inte kan jag väl ha skrivit fel på t-trean? Nää, det kollar ju bemanningen av innan de skickar den vidare.. Hm. väldigt skumt i alla fall så jag lär nog ringa och kontrollera det där i morgon..

Men på det hela taget så har den här dagen varit konstig.. upp och ner, ut och in liksom.. Nu ska jag skutta iväg till apoteket och sen in på hemköp. Ska hamstra inför nattjobb! YEAH! Thats what I do best hahaha.. jag tror bestämt att jag är lite ut och in i dag.. verkar inte bättre haha.

Inga kommentarer: