lördag 19 november 2011

19 nov - rallykalle med subban!

Lördag.

Anna väckte mig, yrvaken och stel som en pinne var det bara att kliva upp för att hjälpa henne med en möbel som skulle från butik och hem till Anabanana. Det gick förvånansvärt bra, jaa alltså, om man bortser från att jag klämde handen när vi skulle lassa in en del av möbeln i skuffen.. Klämde mig mellan möbeln och bilen. aj aj! Känns fortfarande men då vet man att man lever.. ha ha ha *internt skämt*

När allt med möblerna var klart lämnade jag av Anna hemma vid sig och sen brummade jag iväg till mamma. Jag åkte inte den "vanliga" vägen, utan jag åkte lite runtom och via gruvområdet.. skulle ta en vänstersväng i korsning, kom väl snäppet för fort och rätt som det är så försvinner hela bakdelen på bilen! Det var rejält halt i korsningen! jag och subban, vi kan vi.. haha.. two of a kind liksom. bitch som bitch..

Nu inväntar jag på att Cilla ska infinna sig i stan så vi kan käka något! Vad det blir är det iiiingen som vet. Kanske borde öppna rättsboken i väntan?

Inga kommentarer: