onsdag 9 november 2011

9 nov - Jag är jag - unik.

Idag är en helt ny dag och jag känner mig starkare än på länge.
En sak som måste skrivas är att folk använder ord alldeles för flyktigt, förstår dom inte att ord har betydelse? Varje bokstav som formar ett ord har betydelse, varje ord har sin unika betydelse, och varje utformad mening har i sin tur en väldigt unik betydelse, alltså, unik för den som yttrar orden och meningen, sen är det upp till lyssnaren eller läsaren att tolka dessa.
Yttra inte ord eller meningar om ni inte helt och hållet förstår vad det är ni säger..


Jag tänker inte be om ursäkt för mitt sätt att tänka. Jag är som jag är och ingen annan kan få mig att må dåligt över det. Att jag inte har förstått det tidigare, men nu vet jag.. Tack Sandra för att du har fått mig att förstå det, tack vare dina kloka ord förstår jag att jag är den jag är, jag är unik!

Inga kommentarer: