torsdag 13 februari 2014

13 februari - Rosor och tulpaner

En enorm lättnad. Jag har äntligen fått ordning på en storm som har hållit på sedan i höstas. Tänk att det skulle ordna sig på det här viset. Jag hoppades såklart att det skulle bli så här men jag vet att det är svårt när myndigheter är inblandade. Men jag har fått bra stöd från Smärtkliniken i Säter. Jag är så tacksam. Jag kommer leva på den här känslan länge.

Snart är det dags för ytterligare ett pass på gymmet. J har lyckats få lite tid i dag med en body builder, jag ställer mig lite skeptisk haha. Dessutom är det lite sisådär språkmässigt också, men jag ska gå dit med ett öppet sinne! Igår blev jag så glad över att det där stora orosmolnet har luckrats upp och det blev solsken så jag myste till hemmet med fräscha blommor!


Rosor i den ena vasen och vita tulpaner i den andra vasen. 
Så fint, blommor piffar upp något otroligt! Både i hemmet och inombords också! 

Never gonna change - Broods

Inga kommentarer: