torsdag 6 februari 2014

6 februari - Tack och lov!

Tack och lov för att kroppen har vaknat till liv! Tog bara några timmar! Men nu är den redo för att lämna lägenheten, ska bara duscha och göra mig i ordning först (och klockan tickar såklart iväg för mig) men det lär väl bli så då. Har haft en peppande chattstund med sis och nu blir det musik på hög volym för att göra sig redo för vad dagen har att erbjuda! Fan idag vore jag riktigt pepp för att sticka till gymmet, men var där igår och Mattias ord ekar i huvudet "återhämtning återhämtning och åter återhämtning". haha.. Får väl helt enkelt behålla den här känslan inom mig tills på lördag! Då ska jag köra stenhårt på armar och mage, helt fastnat för det även om jag vet att benen behöver sig genomkörare också! Men det är ju såklart ett litet trixande med tanke på kroppsformen, men det går! Jag har väl alltid haft det inom mig men det har varit svårt att locka fram, men de senaste halvåret har varit väldigt givande på det viset!

Hej och hå nu skuttar jag iväg, in i duschen och sedan vidare mot nya äventyr!

(Addicted to you - Avicii)

Inga kommentarer: