måndag 17 februari 2014

17 februari - krångeldag.

Hela dagen har krånglat och gått emot mig, till för ungefär en timme sedan. Då lättade eländet. Genom ett samtal till glasmästare. Hahaha vem kunde anat det? Kanske för att jag inte hade någon anledning att vara snäsig åt honom (möjligtvis när han hostade ur sig hur mycket kalaset kommer att kosta haha) men ja, otrevligheten som har hänt som ett moln över mig sedan tidigt i morse rann av mig i samma veva som jag hade det där samtalet med glasmästaren. Haha. Bokat besiktningstid också. Så nu ska det förhoppningsvis gå vägen för den där subban! Pjuuu!

Nu ska jag ta mig en tupplur! Har haft en lång dag med oväsen i trapphuset som resulterar i en orolig Elliot, jag har sovit dåligt it natt också, somnade efter 3. Men jag har ändå pallrat mig iväg till gymmet (tack J) och så har jag gått en promenad med Elliot i solen (man hade ju kunnat tro att det skulle hjälpa mot otrevlighetsmolnet men icke) och nu tagit oss till mamma för att bo här några dagar pga oväsendet.

Inga kommentarer: