fredag 28 februari 2014

28 feb - Det gick inte hela vägen.

Det gick inte hela vägen för subban på besiktningen, jag har klantat mig. Jag hade trasiga lysen, regskyltens lysen och positionslyse på höger sida var ur funktion. Tråkigt att behöva göra en kontrollbesiktning för det, men och andra sidan så var det det enda den där lilla sketna subban åkte dit på! Hahaha. Vem hade kunnat ana det? Framrutan blev fixad i tisdags så det var skönt, hade den inte blivit utbytt så hade jag säkerligen fått en anmärkning på det så lika bra att få det gjort.

Idag är det fredag och jag sitter hemma och tar det lugnt med lite volbeat. Jag är förkyld så orkar inte med så mycket annat. Eventuellt skjutsa hem brorsan lite senare. Men annars ska jag vara hemma och ta det lugnt. Kan behövas efter den här veckan som varit. Men oj, förra helgen! Eller snarare förra fredagen. Det måste jag såklart nämna! Vad roligt jag hade! Gick på middagsdejt på Grand med en väldigt kär vän. Vi åt varsin black rock grill, en oxfilébit med tillbehör som man får in på en varm stenplatta, så tillagar man köttbiten efter hur man själv vill ha den! Det var superduper gott! Till det så fick man ett glas vin! Väldigt gott vin också! Mums helt enkelt! Nu när jag sitter o skriver om det så knorrar det till i magen och jag känner hur sugen jag blir på det! Efter middagen så gick vi till Selmas en sväng, klockan var inte många timmar slagen så det var lugnt och skönt på krogen. Vi tog ett par drinkar och sedan tackade vi för oss. Det var så skönt! Middag ute med en underbar vän och så några drinkar för att sedan gå hem och sova!
Glad Maria förra fredagen som skulle äta middag på Grand! 

Inga kommentarer: