tisdag 4 februari 2014

4 februari - Borrljud!

Kan ju konstatera att gårdagen inte var rolig, jag hade brutal huvudvärk hela kvällen, fick tvinga mig ut med Elliot för en snabb sista sväng ute vid 22-tiden, annars låg jag bara. Med sprängande huvudvärk som dunkade och pulserade om vartannat, så fort jag rörde mig minsta lilla så kom en våg av illamående som inte ville dämpa sig i första hand. Halva natten höll det i sig innan jag lyckades somna! Usch! 

Idag var en lugn dag tills någon började borra med en betongborr och Elliot började jaga upp sig rejält, när borra de pågått ett tag var det bara att ge upp och lämna lägenheten, för Elliot lyckades inte lugna ner sig. När vi kom ut i trappuppgången så visade det sig att borrljudet kom en trappa nedanför min lägenheten (förklarar känslan av att det borrades i min lägenhet haha) så jag var fräck i frågade hur länge han tänkt borra, han visste inte helt, berodde på om det skulle krångla för honom så jag och Elliot brummade iväg till mamma och tjålade lite skit där! Sedan åkte vi vidare till brorsan och snyltade middag av honomn mohaha! 

I morgon gym igen! Wooohoo! 

Inga kommentarer: