fredag 3 oktober 2008

Aaaaah! vad är det här!?
Ett blogginlägg i månaden!?
SKANDAL, katastrof!
Haha.
Skärpning som gäller.
Men det är så mycket som händer just nu.
Kanske borde skriva om det här..
Men en del av mig känner att jag vill hålla det inom mig,
och en annan del känner; skrik ut det! säg vad som händer!
Strunta i allt det där "hysch hysch" och skriiiiik ut det som händer i ditt liv!
Men, nej.
Jag vill vara hemlighetsfull ett tag till.
Känns faktiskt ganska bra.
Jag smider medans järnet är varmt.
Kan i alla fall säga att jag nyligen fyllt 20. Och min födelsedag blev toppen. Jätte fin tårta och mys med familjen! Fick bland annat fina presentkort på ikea! YES! Det ska bli kul att kasta sig in på ikea så småning om! Min engelska bookreport blev klar i veckan också. skönt! hoppas på bra betyg på den. Annars är det mycket "flytta hemifrån prylar" som står på agendan just nu. Köpte en "kontors" stol i från Jysk tidigare i veckan. Inte så speciellt förtjust i Jysk i vanliga fall, men den där stolen tror jag pallar trycket så att säga. Haha! I Måndags hade jag trevligt med Maria Be då vi tog oss en vinare och myste med. men hallå säger jag bara, ska det vara så svårt att få upp korken!? Nåja, vi löste det till slut i alla fall. Efter en hel del om och men! Nu har jag en ordentlig vinöppnare!! WIIIHOO!
Nu blir det Charmed och sen sova!
Godnatt.

Inga kommentarer: