torsdag 16 oktober 2008

längtan efter jul!

Jag vill ha jul. Jag har sådan julkänsla så man skulle kunna tro att det var julafton i morgon!
Tänk, jul! Baka pepparkakor och lussekatter, pynta i hemmet, få julmysigt med ljuslyktor, dukar, julgran och allt det det heter!! Oj vad jag längtar!! och så är det över en månad kvar innan julbestyren börjar! Kommer säkert plocka fram julgranen tidigare än vanligt iår! haha.
Nog om min längtan efter jul.. for now.

I dag har det varit fart på mig.
Har fixat en del papper som jag skulle behövt fixa för längesen!
Har bland annat fixat personbevis och min studieplan utskriven, skrivit min ansökan till komvux för att möjligtvis få läsa omvårdnadskursen i november. Har varit till skatteverket och till AMS. Ujujuj, vilken fart det varit på mig. så nu har luften gått ur mig så att säga.
Nu sitter jag vid datorn och spelar musik på hög volym.
Allt känns lugnt, allt kommer ordna sig.

I morgon blir det lite festligt. Dricka lite vin, lite passoa och umgås!
Får se vad dagen har att erbjuda.

Pst; Låttips; Ebba Forsberg - Hold me

Goodbye for now.

Inga kommentarer: