söndag 5 oktober 2008

Jobb, med ett leende på läpparna.

Jag känner en sådan underbar känsla inom mig.
Jag känner mig stark och det känns som att hela jag ler.

Idag har jag jobbat. jobbat kväll. En stor ros till Lena som jag jobbat med ikväll! Hon gör jobbet lättare. De timmarna jag jobbat har gått fort idag, ikväll. Har haft mycket att göra idag! Trots att det egentligen varit relativt lugnt! Men, sen är det faktiskt så att man alltid lyckas få jobb när man precis trodde att man kunde pusta ut ett ögonblick. Har sprungit som en tok med blodtrycksapparaten ikväll! Aldrig haft så många blodtryck att ta under min tid som uska.
Men trots att jag blivit kallad för jävla kärring, och att jag ska ta mig i arslet och fått en massa svordomar kastade åt mig så är jag nöjd med min insats på jobbet idag och jag sitter nu vid datorn och har ett leende på läpparna. Är nöjd med dagen. Trots att jag inte hann umgås med min bror idag, som jag hade tänkt göra..

Tänker mycket på mina syskon.
Jag har tur som ha dem!
Älskar er alla tre!
Saknar syster sofia som bor i kalmar. Och hennes lilla vovve Elliot som har charmat oss alla under sommaren sofia och han varit här hemma. Ska bli skönt när hon och Elliot kommer hem igen, till jul.. Den som väntar på något gott..

Det får avsluta det här blogginlägget.
Nu ska jag kolla vidare på Charmed och sen sova.
Godnatt.

Inga kommentarer: