torsdag 30 oktober 2008

Något jag har märkt när jag kollar igenom min blogg lite är att klockslagen då jag ska ha skrivit mina blogginlägg inte stämmer. Jag har skrivit i ett av mina blogginlägg att jag ska lägga mig och sova.. sova kl.13...? Nej! det stämmer inte! så det är så att klockslagen för då jag bloggar inte stämmer.. får väl skriva dit klockslagen själv om så är! haha.

Nåja. idag har jag inte gjort mycket, har varit rättså slö i huvudet. Men sen så har jag varit vaken hela natten också.. Var hos Emilia hela natten.. Satt och pratade om en massa olika saker, Vi gjorde varma mackor mitt i natten! mums! Kom hem klockan 6 i morse.. Trött!

Just nu sitter jag och väntar på att far ska höra sig. Ska vara kattvakt i nyhammar i helgen.
Känner absolut för att vara själv.. Det är skönt. Men o andra sidan så kommer jag ju inte vara själv. jag kommer att ha balder där också såklart!
Jag och balder ska ha mys i helgen!

1 kommentar:

Unknown sa...

Klicka på "anpassa" i övre högra hörnet och sedan på inställningar. Klicka på formatering och bläddra ner till "tidszon." Välj GMT + 1 och om du vill vara petig välja Stockholm. Då blir de rätt tid på blogginläggen.