fredag 10 april 2009

10 April - Långfredagen.

Nu kanske man har tid att skriva ett ordentligt blogginlägg, jag gillar rejäla blogginlägg, då har man något att bita i! haha. Anyway, jag somnade sen och vaknade tidigt idag.. vaknade klockan 5 i morse av att Balder tyckte att det var lämpligt att klösa klorna på min matta!! AJABAJA! gapade jag åt Balder, fick ett "mjaaau" till svar och sedan vände jag mig om i sängen för att fortsätta sova. gick upp före 9.

Har varit till Anabanana med Balder, är nog bäst för honom, har han lite mer yta att röra sig på nu när han inte får komma ut, Stackars liten, han som är van vid att vara ute mycket om dagarna nu när det är vår. Funkade inte att ha honom i min etta, min allergi kickade in, aldrig varit ett stort problem förrut med Balder, men nu gick det inte...

Har träffat Mammi också, ååååååh vad jag har saknat henne när jag varit i kalmar! Efter vi hade lämnat Balder hos Anna åkte vi och handlade på Willys. köpte lite påskgodis, men efter påsk ska det vara sluuut med sådant! haha

Nu ska jag lägga mig o vila, lyssna på musik och invänta Emilia!
Bye bye

Inga kommentarer: