tisdag 28 april 2009

28 april - full fart

klarat av hittills i veckan;
  • fått träningsvärk i kroppen
  • Gjort klart fördjupningsarbetet om Alzheimers demens sjukdom
  • Sökt jobb
  • Varit aktiv på jobbklubben, samt finslipat på mitt CV.
  • Sträckt mig eller likande på skinkan/låret(Ha ha ha.)
  • Promenerat som tusan!
  • Beställt en stegräknare (tänk va finurlig jag är) haha.
vad jag har kvar att göra i veckan;
  • Packa
  • "en-dags-utbildningen på AF
  • Promenera ännu mer
  • Ringa kommunal!
  • Plugga mer psykologi
  • Tvätta
Jösses vad jag tycks ha att göra den här veckan! Men, jag känner ändå att jag har tiden på min sida för en gångs skull. Jag menar, det är "bara" tisdag idag och jag har redan hunnit med väldigt mycket. Enormt viktigt att jag blev klar med fördjupningsarbetet, det var den stenen som försvann från axlarna. Aaah, känner mig pepp som fan! Fit for fight, eller vad det nu heter...

nu blir det lite sen "kvällsmat" och sen sängen! läsa lite tror jag..
Godnatt!

Inga kommentarer: