måndag 6 april 2009

5 april - kalmar

Jag hinner inte med! Tiden går så fort! Veckan har bara rusat iväg.. I måndags hade jag fullt upp, likaså i tisdags då ett stort problem äntligen löste sig. Pjuuu. onsdag och torsdag är lite suddigt, kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde.. Fredag innebar bilresa till Kalmar, ner till Sofia och Elliot. Sofia skulle flytta och jag, pappa och tobias skulle ner för att hjälpa henne flytta. vi flyttade i går, lördag, efter flytten åkte pappa och tobias hem medanstiden jag stannade kvar i Kalmar...

Idag är det söndag, jag och Sofia startade dagen med att kolla på Robinson via datorn, för vi har inte fått ordning på TVn, trots att vi har försökt! Efter det så var vi iväg och åt lite mat på stan, sen var det bara att rikta stegen mot lägenheten som Sofia flyttat ut ifrån för att städa ur den. Vi fick mycket gjort, men vi gör det sista i morgon efter att sofia kommit hem från skolan.

Vi har spenderat kvällen på bio. Kollat på fast and furious! Den var bra, minst sagt fartfylld. Massa snygga bilar. Ha ha. Men en mycket bra film, rekommenderar de som är intresserade av bilar att se filmen, för det är en hel del bilar i den, Tyvärr är det så att många av bilarna blir förstörda! Så mycket kan jag avslöja.

Nu ska jag gå o tvätta av mig sminket och borsta tänderna, sen är det läggdags, för kroppen skriker efter lite sömn och vila. Godnatt mina bloggläsare!! HA HA HA.

På återskrivande...

Inga kommentarer: