måndag 6 april 2009

6 april - kalmar igen

Måndag.
Idag tog jag och Elliot sovmorgon, men Sofia hon fick promt skutta iväg till skolan.. Under tiden sis var i skolan så tog jag och Elliot det luuugnt. Lekte, var ute och gick i solen o värmen, vilade och lekte lite till. När Sofia väl kom hem så fick Elliot vara hos sofias "klasskamrat" Cissi under tiden jag och sis tog oss till hennes lägenhet som hon flyttat ut ifrån. Vi skulle nämligen städa klart! Sofia ska lämna nyckeln i morgon, så liite bråttom var det, men vi hann med.. kändes skönt när vi var klara!

När vi väl var klara fick vi skjuts till sofias nya lägenhet av Mia, ännu en "klasskamrat" till sis. Hon har bil så det var snällt av henne att skjutsa oss till "nya" lägenheten, plus att vi hade städgrejer som vi inte ville bära på 3 km. ha ha. Så tack Mia. det var snällt!

Nu ska jag o fialotta kolla på "halv åtta hos mig"
Godnatt.

Inga kommentarer: