lördag 11 april 2009

11 april - blandade ord.

Jaa, det ska tydligen vara påskafton idag, men det har jag då inte märkt av. För mig har det varit en vanlig dag, en vanlig lördag. Tycker att påsken är överskattad, tror inte att det är många som firar påsken av den "riktiga anledningen". Delvis därför jag tycker att den är överskattad.
- People just don`t know!

Anyway. Min dag har varit lugn. stegat fram och tillbaka i lägenheten och gjort allt möjligt, plockat med disk, diskat, handlat och på eftermiddagen/kvällen hade jag besök av Milis och Devin. Söta är dem bägge två! Devin har vuxit till sig lite sen jag sist såg honom.. O det är ju bra. hihi.

HAHAHA, har precis lyckats komma in på en människas facebook som jag tyckte såg sååå bekant ut! och jag kunde för mitt liv inte komma på vart jag kände igen honom ifrån! Men så kom jag på!! Jag såg honom spela på en "trubadurkväll" på stan för nått år sen! Där ser man, minnet kan om det vill! hahaha.

Fan, alla orden känns som repriser, det blir inte alls som jag vill. Jag vill ha pennan flytandes längsmed det vita pappret med linjer!!!

Inga kommentarer: