tisdag 11 maj 2010

10 maj - inte hunnit

Jag har inte ens hunnit tagit mig ut idag! Har setat framför datorn iprincip hela dagen. Har haft Anna här på snabb besök 2 gånger idag. Hon har varit o förlängt håret vilket blev jävligt snygg, vill också!! haha. Får ta en sak i taget, jag har ju faktiskt inga större problem att få långt hår, allt som behövs är tålamod. hrm hrm.

Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande, muntligt prov i morgon om "materiens byggnad och egenskaper". Dryyyygt! Men ingen omöjlighet, när jag kollar igenom instuderingsfrågorna märker jag att jag kommer ihåg och kan en hel del sedan tidigare. Gut gut!

Prov i morgon alltså, + att jag har en muntlig redovisning om fördjupningsarbete inom naturkunskapen i morgon! Det kommer bli en fullspäckad dag i morgon. Mest nervös över redovisningen faktiskt. Ska snacka om rökning, och det känns som att halva klassen är rökare. Populärt. haha.

dagens låttips; Niklas Strömstedt - Om och om igen
Helskön låt! man blir att må bra av den låten!

Inga kommentarer: