torsdag 27 maj 2010

27 maj - halvtaskigt med ett bra avslut.

Det har varit en halvtaskig dag faktiskt. Rejält svängig. Svängiga vägar, nedåtgående internet (MORR) och ett svängigt humör, ja iprincip allt har svängt från bra till dåligt från dåligt till bra eller något i den stilen i alla fall. Tyvärr mestadels åt det dåliga hållet. Fick mitt schema i dag också. Jag ska tydligen jobba 9 nätter i rad! Det känns suveränt! Hur klarar man av det? Någon som vet? haha. Var hos sjukgymnasten i dag också, akupunktur behandling och den kan jag säga att jag känner av nu, mår illa och är helt öm i hela nacken och ut mot axlarna. URK! Men det är övergående så det är bara att bita ihop! Men...

det ABSOLUT BÄSTA idag? Helt klart att jag nu är FULLKOMLIG KLAR!! ÅÅÅÅH så underbart! Hurra på mig och allt sånt. Ska fira med att moppa golven. HAHA! Skämt o sido, en börda har lyfts från mina axlar och jag skulle ärligt talat kunna grina. Nu kör vi!

Inga kommentarer: