onsdag 5 maj 2010

5 maj - Komplimang.

dagen onsdag.

När jag gick hem från skolan fick jag mig en komplimang om mitt hår. " Snygg du är i håret, nyklippt och allt" Tack du..!! om det ändå vore så väl! kommentar från en människa jag träffar iprincip varje vecka. Per automatik kommer alla tankar och funderingar som.. Är jag inte snygg i håret andra dagar, Eller råkar det vara så att jag brukar ha mitt hår uppsatt för jämnan så det inte kan ses? Eller brukar mitt hår se ut som svinto alla andra dagar? (OH GOD FORBID!) Eller kan det bara ha varit en spontan kommentar/komplimang?

Jag är inte "nyklippt och allt". Haha. Skrattretande komplimang, men den uppskattas! Fixade ju faktiskt håret innan jag gick till skolan! Ett stort plus till mig för att det sågs! mohahaha.

Less is more?

Inga kommentarer: