måndag 31 maj 2010

31 maj - seger.

Jag är en glad Maria. Egentligen har jag varit en glad Maria sen i torsdags. Men det känns overkligt på nå vis. För något som jag har slitit och våndats så mycket för finns tydligen här nu? Är avklarat och jag kan lägga det på "avklarad" listan? Näää, är det verkligen så? Det verkar onekligen så... Ha...! Ha... Haha... hahahahahaha! så känner jag.

Vaknade av mobilen i morse, om jag skulle gissa på vem som ringde och därmed väckte mig så skulle jag gissa på min syster Anna.. Men då hade jag gissat fel, hade nog inte spelat någon roll vem jag gissat på för jag hade antagligen haft fel i vilket fall som helst. Det var ingen mindre än studievägledaren på VBU. HA! Hade inte räknat med ett samtal från honom direkt! Men det gällde mitt slutbetyg. Det kändes förbannat gött att höra att jag skulle behöva VÄLJA BORT en kurs för jag har FÖR MYCKET poäng..(skrattretande i know, men så är det)
WIIIIHOOO för mig! 1-0 till mig! Goodigoodi.

Nu ska jag njuta av min seger, man vet ju aldrig hur långvarig den kommer att vara...

Inga kommentarer: