fredag 28 maj 2010

28 maj - the last 24 h

De senaste 24 timmarna har varit tuffa! Har haft rejält ont i nacken och huvudet och lite överallt i övriga kroppen. Antagligen en reaktion på akupunkturen som jag fick i går förmiddags. Igår kväll tyckte jag att det var skitvarmt men kunde inte förstå riktigt varför jag tyckte att det var varmt. Tanken om feber slog mig men jag avfärdade den ganska snabbt. Varför skulle jag ha feber liksom? Jag är inte förkyld eller liknande. Men seriöst, nu sitter jag här och svettas omvartannat, känner mig skröpphet och helt mosig. Ska till sjukgymnasten på onsdag igen och då får hon verkligen inte sätta några nålar i nacken på mig om det är så här jag ska må dagarna efter behandling. Ska till Kalmar på torsdag så det går inte för sig att må så här då!

Nu ska jag försöka slappna av och förhoppningsvis sover jag inom kort.

Inga kommentarer: