fredag 21 maj 2010

21 maj - Bra dag att vara stolt.

En mycket bra start på dagen, och en mycket myyycket bra fortsättning på dagen. Jag vaknade av att jag fick sms från Milis. Besöksdags! Fixade bil, fixade iordning mig lite snabbt och sen bar det iväg mot falu lasarett för att besöka Milis och lille Levis. herregud va söt Levis är!! Och han har slagit brorsan Devin när det gäller hårlängd! hihi.

Nåja, till det väsentliga.. Jag och Milis (o lille Levis sovandes i sin rullsäng) satt lite avskilt och pratade massa. Myste lite med Levis i famnen och ooooj va mysig han var! Liten och väldigt söt. Tiden bara flög iväg och rätt som det är kommer även Tim och Devin. Devin sken upp som en sol och såg med stora ögon på det lilla knytet som låg i rullsängen (roligt ord). Sen tyckte jag att det var dags för mig att utgå, så familjen swirregrens fick tid för sig själva.

Skriver det igen, för att det tål att upprepas, jag är så stolt över dig Milis.. Vi har känt varandra sen lekis och jag har nog aldrig varit mer stolt över att kunna kalla dig för MIN vän än jag är nu. Starka kvinna! Du har en del av mitt hjärta för alltid.

Inga kommentarer: