fredag 17 september 2010

17 sep - Men i alla fall...

Jag kan inte säga att besöket jag fick var trevligt, för det var det inte...

Men i alla fall, dagen i dag har jag städat så mamma slapp göra det när hon kom hem från jobbet hihi, jag lagade även lite mat så mamma slapp göra det när hon kom hem från jobbet, hihi. Och så har jag umgåts med mamma och busat med älskade Elliot. Kollat på film, Alice i underlandet... Av någon anledning har jag fått för mig att den filmen skulle vara läskig som fan så jag har inte velat kolla på den, men i dag samlade jag mod och gjorde det, kollade alltså. Den var bra. Har även åkt in till stan för att hämta Anabanana på jobbet, lämnat av henne och sen åkt hem till mamma igen.

Jag har fått en tid nu också! På tisdag, återkommer antagligen om det.. Spännande va? Nää inte egentligen. trökigt och oinspirerande känns det som just nu men ett nödvändigt måste....

Nu ska jag mysa med Elliot som ligger och drömmer brevid mig. Kanske kolla på en till film, enbart för att jag kan! Natti!

Inga kommentarer: