fredag 3 september 2010

3 sep - På rymmen.

känner att det är dags för uppdatering..

De senaste dagarna har gått bättre, men det är absolut inte enkelt. Ingenting på universitetet är enkelt. Men det är bara att försöka och göra sitt bästa, För känner man att man gjort sitt bästa, och det ändå inte fungerade, så behöver man inte må dåligt för det! Meeen, nu tänker inte jag i såna banor, att sluta alltså, neej, jag satsar friskt och vågat på det här och hoppas på det bästa! haha

Hade information om VFU idag, och för er som inte har någon koll på vad VFU står för så kan jag berätta att det står för "verksamhetsförlagd utbildning". Skulle hållt på till 10 men slutade strax efter 9. Great. jag stack iväg ganska fort, till lägenheten, packade ihop mig och stack.. Giiiiiissa vart jag är?! nää ni behöver inte.. Jag är hos maaaammi. Dumt nog är hon på jobbet, men jag hinner nog krama henne tids nog! Jag kanske till och med åker in till stan för att hämta ut paket och handla lite! Vad säger ni om de vaaaa! Ska jag överraska mammi med mat när hon kommer hem.. Jaaa vilken bra ide! wooohoo!

Inga kommentarer: