tisdag 21 september 2010

21 sep - Förvånad.

Jag är förvånad över hur lång tid det tar för mig att åka från lägenheten här i örebro till universitetet. Jag lär byta buss 2 gånger! Mitt tålamod tryter på en gång och jag fattar inte vad mitt problem är? Jag som för det mesta har ett gott tålamod, men när det kommer till att ta sig från bostaden till universitetet.. Hm, jaa det driver mig till vansinne! Antar att jag skämt bort mig själv alldeles för mycket med att ta bilen till uni. Men nu går ju inte det. Saker och ting går snabbare att göra i Ludvika än vad det gör i Örebro!

I dag har jag alltså varit till universitetet för ett möte som fick mig på bättre humör! Men att ta sig tillbaka till lägenheten var inte så lätt. Jag fick mig en promenad.. haha. Gick in och handlade lite och nu är jag tillbaka i lägenheten. Ska alldeles snart ta itu med några måsten...

Inga kommentarer: