söndag 26 september 2010

26 sep - Jag är en glad Maria

Jag är glad. Det är visserligen söndag, men det är absolut ingen vanlig söndag...
I morgon fyller jag år och det är först idag jag ser fram emot att fylla år, ska inte gå in på varför jag inte sett fram emot det förens nu, det är liksom skit detsamma.. Men i morgon blir jag 22 år. Wooow, så gammal har jag aldrig varit förrut.. hahaha

Eftersom det är min födelsedag ska jag skämma bort mig lite genom att gå till frissan i morgon kl 12. Ska bli härligt med en genomgång av håret! Var inte alltför längesedan men kan behövas. Sen får jag se vad dagen har att erbjuda.. Spännande spännande.
Nu ska jag tjåla lite mer med msnfolket innan det är dags att skutta till bilen och köra till borlänge för att hämta sis sofia! Har saknat henne så, hon har varit utomlands så det ska bli kul å se henne!

Inga kommentarer: