tisdag 14 december 2010

14 dec - jobb issue!

Ett av mina största problem just nu är kläder, närmare bestämt arbetskläder. Jag är ute en del inom jobbet så jag lär tänka lite extra på vad jag har på mig (till skillnad från i somras då det räckte med den där skrikigt turkosa pike tröjan) så dagens issue är: what to wear?

För i ärlighetens namn vill jag inte nå gärna använda min privata vinterjacka. Det känns inte helt okej. Det räcker med att jag måste använda mina något kostsamma skor. I morgon jobbar jag bara fyra timmar, det känns helt okej. Ganska skönt. 7-11. På torsdag gör jag comeback på nattpatrullen, känns förbannat skönt. Börjar klockan 21 och går av 7 på morgonen...

Dagens issue löser jag i morgon bitti, sånt skjuter jag gärna framför mig, för i vilket fall som helst så tror jag nog att jag överlever fyra timmar..

Inga kommentarer: