tisdag 28 december 2010

28 dec - the day

Jobbat natten, sovit tills för typ en timme sen. Fått (världens) finaste raggisar av bästaste bettan! Hon är för skön hon, faktiskt! hahaha. Nu sitter jag här och snorar som fan och har ont i halsen. Det känns inte bra alls, jag vill inte bli sjuk.

Som det ser ut nu är jag ledig över nyår, jag och cilli har väl tänkt oss något men har inte riktigt hunnit planerat något speciellt. Har inte jag jobbat så har Cilla jobbat haha känns det som..
Idag ska jag i alla fall bara ta det lugnt! Sova några timmar till sen blir det jobbnatt igen. Går av klockan 7 i morgon bitti och sen har jag ett möte kvart över tio i morgon. Inte så smidigt gjort av mig men jag tror att jag överlever haha. Sen får man se om det blir borlänge, beror på hur trött jag är. Humöret kan ju tryta haha, och då är det lika bra att hålla sig hemma i sängen!

Inga kommentarer: