fredag 31 december 2010

31 dec - nyår på jobbet.


Oj, nu ska det alltså vara sista dagen på året 2010.. Det känns konstigt, eller så känns det ingenting. Jag ska jobba i natt, så det blir inget större firande, och just nu känns det mer som vaddå fira? Det blir ett nytt år varje år...

Men o andra sidan så blir det inte ett nytt år för alla, vissa försvinner av olika anledningar så.. Ska jag ta mig i kragen och rycka upp mig lite o se till att göra det bästa av saken? Ja, det ska jag faktiskt göra, sluta vara så vrång! Haha.

Jag har sovit hos mammi inatt. lugnt och skönt. Inväntar fröken sis och Viktor, dom ska komma och hämta mig. Väl i stan ska jag handla lite och sen upp o ta det lugnt och eventuellt kanske sova en stund innan nattjobb...

Elliot har för första gången (?) lyckats helt och hållet med att ha en godisbit på nosen och ta den på ett varsegod! DUKTIG KILLE!

Inga kommentarer: